Návrh změn marketingové strategie krémů proti vráskám společnosti L´Oréal – Petra Macejová
Petra Macejová
Master's thesis
Návrh změn marketingové strategie krémů proti vráskám společnosti L´Oréal
Proposal of the changes to L´Oréal anti-wrinkle cream marketing strategy
Anotácia:
Diplomová práce, kterou jsem vypracovala, má za cíl návrh změn marketingové strategie krémů proti vráskám značky Garnier. V teoretické části jsou zpracovány odborné prameny, které pojednávají o strategickém marketingu a plánování, popisují blíže marketingový výzkum a věnují se marketingovému mixu, jeho jednotlivým částem a trendům. Praktická část popisuje a analyzuje trh s pleťovou péčí a krémy proti …viacAbstract:
Target of the diploma thesis is to set the proposals for Garnier anti-wrinkle care marketing strategy. The theoretic part of the thesis deals with strategic marketing and planning, desribes marketing research in detail and is also focused on marketing mix and its concrete parts and trends. Practical part desribes and analyses skin care market and anti-wrinkle cream category and subsequently presents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Květa Havlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30528
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová