Návrh marketingové komunikace obchodních činností ve stavební firmě – Eva Kráčmarová
Eva Kráčmarová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace obchodních činností ve stavební firmě
Marketing Communication Design of Business Activities in Construction Company
Anotace:
Cílem baklářské práce bylo zjistit známost a povědomí o firmě, zjistit co zákazníci postrádají a co by naopak ocenili v komunikaci s nimi a zda je marketingová komunikace natolik dostačující, aby upoutala potencionální zákazníky. Efektivita marketingové komunikace firmy Stavebniny U nádraží Marek Fiala se sídlem v Uničově byla zjištěná pomocí marketingového výzkumu, přesněji využitím metody písemného …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to gain the general knowledge and awareness of the company as well as to find out what customers miss about the company and also what they would appreciate in terms of communication. This shall also show whether the marketing communication is sufficient enough to attract the prospective customers. The marketing communication efficiency of the company Stavebniny U nra~Marek …víceKeywords
známost zákazníci marketingová komunikace efektivita firma marketingový výzkum metoda písemného dotazování charakteristika teoretická východiska metodika výzkumu analýza návrhy doporučení propagace závěr general knowledge customers marketing communication efficiency company marketing research the method of questioning in writing characteristic theoretical results research methodology analysis suggestions recommendations publicity conclusions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/76597
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Miroslav Merenda
- Oponent: Martina Steinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁČMAROVÁ, Eva. \textit{Návrh marketingové komunikace obchodních činností ve stavební firmě}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/wv87yn/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev