Fenomén elektronického vzdělávání u vysokoškolských studentů: jeho možnosti a meze – Mgr. Martina Kadlecová
Mgr. Martina Kadlecová
Diplomová práce
Fenomén elektronického vzdělávání u vysokoškolských studentů: jeho možnosti a meze
Electronic education alongside university students: its potential and limitations
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo postihnout některé z pedagogicko-psychologických aspektů elektronického vzdělávání. Při popisu práce studentů s elektronickými vzdělávacími nástroji jsme se využili teorii mentální seberegulace amerického psychologa R. J. Sternberga. Zajímalo nás především kvalitativní hledisko: jaký mají studenti zájem o moderní elektronické vzdělávací postupy a jak dobře se jim v elektronickém …víceAbstract:
Purpose of our master’s thesis was to describe some of educational and psychological aspects of electronic education. For description of students work with electronic educational tools we used theory of mental self-government created by American psychologist R.J. Sternberg. We were focused mainly on qualitative point of view: How are students interested in modern e-learning methods and how good is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xgfva/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2007
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence asistentů pedagoga při vzdělávání zrakově postižených žáků na základním stupni vzdělávání
Petra BURDYCHOVÁ -
Motivace všeobecných sester k celoživotnímu vzdělávání
Květuše Jelínková -
Vzdělávání úředníků statutárního města Jihlavy v oblasti používání elektronického podpisu
Martin Sobotka -
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve zvoleném podniku
Denisa Matějková -
Elektronické vzdělávání pro různé generace
Tereza Bělinová -
Vícekriteriální rozhodování: Využití computer-based learning při výuce managementu
Ivona Spáčilová -
Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu
Daniel Preisler -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl