Fenomén elektronického vzdělávání u vysokoškolských studentů: jeho možnosti a meze – Mgr. Martina Kadlecová
Mgr. Martina Kadlecová
Master's thesis
Fenomén elektronického vzdělávání u vysokoškolských studentů: jeho možnosti a meze
Electronic education alongside university students: its potential and limitations
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo postihnout některé z pedagogicko-psychologických aspektů elektronického vzdělávání. Při popisu práce studentů s elektronickými vzdělávacími nástroji jsme se využili teorii mentální seberegulace amerického psychologa R. J. Sternberga. Zajímalo nás především kvalitativní hledisko: jaký mají studenti zájem o moderní elektronické vzdělávací postupy a jak dobře se jim v elektronickém …moreAbstract:
Purpose of our master’s thesis was to describe some of educational and psychological aspects of electronic education. For description of students work with electronic educational tools we used theory of mental self-government created by American psychologist R.J. Sternberg. We were focused mainly on qualitative point of view: How are students interested in modern e-learning methods and how good is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xgfva/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2007
- Supervisor: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KADLECOVÁ, Martina. \textit{Fenomén elektronického vzdělávání u vysokoškolských studentů: jeho možnosti a meze}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2007. Available from: https://theses.cz/id/wv8dev/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Kompetence asistentů pedagoga při vzdělávání zrakově postižených žáků na základním stupni vzdělávání
Petra BURDYCHOVÁ -
Motivace všeobecných sester k celoživotnímu vzdělávání
Květuše Jelínková -
Vzdělávání úředníků statutárního města Jihlavy v oblasti používání elektronického podpisu
Martin Sobotka -
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve zvoleném podniku
Denisa Matějková -
Elektronické vzdělávání pro různé generace
Tereza Bělinová -
Vícekriteriální rozhodování: Využití computer-based learning při výuce managementu
Ivona Spáčilová -
Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu
Daniel Preisler -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl