Ing. Barbora Cupánková

Master's thesis

Lidské zdroje v callcentru a jejich řízení

Human resources in callcenter and their management
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Lidské zdroje v call centru a jejich řízení" je problematika fluktuace zaměstnanců v podniku.Teoretickou část jsem zaměřila na obecný rozbor problematiky fluktuace a blíže se orientuji na pracovní motivaci a pracovní spokojenost, jako činitele,které ovlivňují její míru. V praktické části pak popisuji fluktuaci v konkrétním podniku a zjišťuji aktuální stav orientace vybrané …more
Abstract:
The subject of my thesis "Human resources in call centre and their management" is problem of employee fluctuation in the company. My theoretic part is directed on common analysis of problem of employee fluctuation and my specify orientation is job motivation and job satisfaction, like agents, that influence its measure. In my practical part I describe fluctuation in concrete company and detect the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta