Bc. Anna Kotvasová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři

The Instruments of Marketing Communication for selected target group-seniors
Anotace:
V první části této práce, kterou je část teoretická, bude vymezeno, na jakou cílovou skupinu se práce zaměřuje – seniory. Tato skupina bude popsána z demografického a sociologického hlediska a bude provedena dílčí segmentace. Další kapitola se bude věnovat životnímu stylu seniorů a co patří k jejich nejčastějším aktivitám. Dále se teoretická část zaměří na marketing, jeho definici, základní pojmy a …více
Abstract:
In the first part of this thesis, the theoretical part, will be defined who is targeted group for this thesis, which are senior citizens. This targeted group will be described from demographic point of view and from point of view of sociology and segmentation will be conducted. Next chapters will focus on the lifestyle of the elderly and what are their free time activities. The rest of the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní