Srovnání integrace a podpory rodičů integrovaných žáků s poruchou chování v České republice a Anglii – Bc. Veronika Urbanová
Bc. Veronika Urbanová
Bachelor's thesis
Srovnání integrace a podpory rodičů integrovaných žáků s poruchou chování v České republice a Anglii
The coparison of the Integration and the Help and Support for parents of integrated pupils with behavioral disorders in the Czech republic and England
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá integračními systémy v České republice a Anglii, porovnává je i podporu rodičům žáků s poruchami chování, která je ve zmíněných zemích poskytována. Na základě zjištění z komparace je vytvořen manuál pro rodiče a učitele, který si klade za cíl podpořit vhodnými informacemi inkluzivní vzdělávaní žáků s poruchami chování a emocí.Abstract:
The bachelor thesis deals with integration systems in the Czech Republic and England; it compares support for parents of integrated pupils with behavioural and emotional disorders, which is provided in the countries mentioned above. As a result of comparison, the useful booklet for parents and teachers is created and its main aim is to support inclusive education of pupils with behavioural and emotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xke1b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Věra Linhartová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
URBANOVÁ, Veronika. \textit{Srovnání integrace a podpory rodičů integrovaných žáků s poruchou chování v České republice a Anglii}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/wvq3x8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková