Vliv off-line reklamy na návštěvnost webové stránky – Vojtěch Solnický
Vojtěch Solnický
Bakalářská práce
Vliv off-line reklamy na návštěvnost webové stránky
An influence of offline advertising on website traffic
Anotace:
V práci je zkoumána časová řada návštěvnosti webové stránky, pomocí krabičkových a spojnicových grafů. Na organické návštěvnosti, což je část celkové návštěvnosti, je proveden F-test sezónnosti, který sezónnost prokazuje, následně je tato časová řada od sezónnosti očištěna pomocí metody X-13 ARIMA. Dále je zkoumán vliv investic do offline reklamy na organickou návštěvnost. Pomocí Dickey-Fulerova testu …víceAbstract:
The time series of sessions on web site is investigated in the paper with using box and line plots. On organic traffic, which is part of the main time serie of sessions, is aplicated F-test of seasinality which proves presence of seasonality. The seasonality is removed from time searie by X-13 ARIMA method. The influence of offline advertising on organic traffic of the website is investigated in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70590
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Tomáš Löster
- Oponent: Ondřej Šimpach
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70590
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika a ekonometrie
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnostní optimalizace prezentačního webu pro kreativní odvětví
Michal Váňa -
SEO audit a obsahová analýza vybraného webu
Martin Beneš -
Optimalizace prezentačního webu pro fulltextové vyhledávače
Tereza Háčková -
Optimalizace webu pro vyhledávače jako marketingový nástroj
Simona Pajerská -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Porovnání online a offline reklamy
Kateřina Málková -
Vytvoření modelů procesorů pomocí ADL jazyka
Dominik Steinhauser -
Vytvoření modelu procesoru pomocí ADL jazyka
Kristián Ostatník