Vojtěch Solnický

Bakalářská práce

Vliv off-line reklamy na návštěvnost webové stránky

An influence of offline advertising on website traffic
Anotace:
V práci je zkoumána časová řada návštěvnosti webové stránky, pomocí krabičkových a spojnicových grafů. Na organické návštěvnosti, což je část celkové návštěvnosti, je proveden F-test sezónnosti, který sezónnost prokazuje, následně je tato časová řada od sezónnosti očištěna pomocí metody X-13 ARIMA. Dále je zkoumán vliv investic do offline reklamy na organickou návštěvnost. Pomocí Dickey-Fulerova testu …více
Abstract:
The time series of sessions on web site is investigated in the paper with using box and line plots. On organic traffic, which is part of the main time serie of sessions, is aplicated F-test of seasinality which proves presence of seasonality. The seasonality is removed from time searie by X-13 ARIMA method. The influence of offline advertising on organic traffic of the website is investigated in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: Tomáš Löster
  • Oponent: Ondřej Šimpach

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70590

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika a ekonometrie