Problémové partie matematiky (Funkce - výukový program pro střední školy) – RNDr. Lenka Volfová, Ph.D.
RNDr. Lenka Volfová, Ph.D.
Disertační práce
Problémové partie matematiky (Funkce - výukový program pro střední školy)
One Difficult Part of Mathematics ( Functions - Educational Programme for Secondary Schools)
Anotace:
Po určité praxi na střední škole jsem se rozhodla zpracovat disertační práci na didaktické téma a využít přitom svých zkušeností s výukou a znalostí programování. Zjistila jsem jak praxí, tak průzkumy mezi žáky, že jednou z nejnáročnějších oblastí matematiky na střední škole jsou funkce. Zároveň jsou však důležitým předpokladem pro studium matematické analýzy, se kterou se většina absolventů středních …víceAbstract:
After gaining some experience at a secondary school I decided to elaborate a dissertation on the didactical topic using my teaching experience and knowledge of programming. Due to my experience as well as the research among the students I found that one of the most challenging areas of mathematics at secondary school is „the functions“. But the functions are also an important prerequisite for the study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jfz0m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: doc. RNDr. Eduard Fuchs, CSc.
- Oponent: doc. RNDr. Stanislav Bartoň, CSc., RNDr. Jiří Herman, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaDoktorský studijní program / obor:
Matematika (čtyřleté) / Obecné otázky matematiky a informatiky
Práce na příbuzné téma
-
Funkce učebnic ve výuce předmětu somatologie na středních zdravotnických školách
Pavla VAŇÁSKOVÁ -
Analýza funkce učebnice ve výuce (s využitím software Videograf)
Jana Píšová -
Komunikační funkce ve výuce češtiny jako druhého jazyka a jejich reflexe ve vybraných učeních materiálech
Dominika HASALOVÁ -
Funkce ve výuce matematiky na ZŠ
Lucie CEPLECHOVÁ -
Zpracování modelu realizace stavby – objekt občanské vybavenosti (síťový graf, datová základna činností, graf postupu výstavby, graf potřeby financí, časoprostorový graf …)
Radim Kolář -
Graf řízení toku programů v jazyce P4
Timotej Ponek -
Vztah motorické docility a subjektivního vnímání kolenního kloubu u žáků základní školy
Filip GRAF -
Vztah motorické docility a subjektivního vnímání kolenního kloubu u žáků základní školy
Filip GRAF