Ing. Eva Rampulová

Bachelor's thesis

Analýza přístupu bank ke klientům

Bank customer care analysis
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Analýza přístupu bank ke klientům“ je rozbor a vzájemné porovnání péče bank o jejich klienty. Práce je rozdělena na čtyři části. První část je zaměřena na bankovnictví od jeho počátku až po současnost. V druhé části jsem se věnovala péči o zákazníka a řízení vztahu se zákazníky z pohledu teorie marketingu. Ve třetí části jsem analyzovala a vzájemně porovnávala spokojenost …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Bank customer care analysis” is to analyze and comparison banks and their customer care. The work is structured into four sections. First part is oriented on the banking system from its beginning till present. The second part contains customer care from the marketing theory point of view. In the third section I analyzed and compared customer satisfaction with bank …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2010
  • Supervisor: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
  • Reader: prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta