The effect of adjuvant on pesticides behaviour in soil – Umrbek Sharipov
Umrbek Sharipov
Diplomová práce
The effect of adjuvant on pesticides behaviour in soil
The effect of adjuvant on pesticides behaviour in soil
Anotace:
The increasing use of pesticides in the soil is presents a serious environmental problem with soil contamination in the world. Many recent studies have shown significant effect of adjuvant on pesticide persistence and their degradation behavior in the soil using different type of adjuvants. The aim of this work was to evaluate the influence of an adjuvant addition on Pendimethalin and Dimethenamid …víceAbstract:
The increasing use of pesticides in the soil is presents a serious environmental problem with soil contamination in the world. Many recent studies have shown significant effect of adjuvant on pesticide persistence and their degradation behavior in the soil using different type of adjuvants. The aim of this work was to evaluate the influence of an adjuvant addition on Pendimethalin and Dimethenamid …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Kočárek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHARIPOV, Umrbek. \textit{The effect of adjuvant on pesticides behaviour in soil}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/wvvsfv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůMagisterský studijní program / obor:
Natural Resources and Environment / Natural Resources and Environment
Práce na příbuzné téma
-
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
Mengjiao LIANG -
Novice Chinese teachers' cross-culture adaption: a grounded theory approach to induction program of Confucius Institute in Czech Republic
Jia LIU
Název
Vložil
Vloženo
Práva