Využití online nástrojů pro talent management v podnikové praxi v České republice – Ing. Michal MIČÍK
Ing. Michal MIČÍK
Disertační práce
Využití online nástrojů pro talent management v podnikové praxi v České republice
Anotace:
Disertační práce se zabývá využitím online nástrojů personálního marketingu pro talent management v podnikové praxi v ČR. Pro vypracování práce autor využil strategii smíšeného výzkumu s objasňujícím sekvenčním designem. V prvních třech kapitolách, které představují teoretická východiska práce, jsou analyzovány přístupy k talent managementu a personálnímu marketingu. V těchto kapitolách jsou také představeny …víceAbstract:
The dissertation thesis deals with the use of personal marketing online tools for talent management in organizations in the Czech Republic. The author used mixed method research strategy with exploratory sequential design. In the first three chapters, that constitute the theoretical basis of the thesis, views on talent management and personal marketing are analyzed. The tools of personal marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIČÍK, Michal. Využití online nástrojů pro talent management v podnikové praxi v České republice. Plzeň, 2018. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Personální marketing a employer branding
Kateřina Fuková -
Employer branding a personální marketing
Tereza Lačíková -
Personální marketing
Tereza Chládková -
Employer Branding a Talent Relationship Management strategie podniku Škoda Auto a.s. v rámci partnerských univerzit
Zuzana Otradovská -
Talent Management recommendations for SME based on Large Enterprise analysis
Jakub Hlubucek