Využití online nástrojů pro talent management v podnikové praxi v České republice – Ing. Michal MIČÍK
Ing. Michal MIČÍK
Doctoral thesis
Využití online nástrojů pro talent management v podnikové praxi v České republice
Abstract:
Disertační práce se zabývá využitím online nástrojů personálního marketingu pro talent management v podnikové praxi v ČR. Pro vypracování práce autor využil strategii smíšeného výzkumu s objasňujícím sekvenčním designem. V prvních třech kapitolách, které představují teoretická východiska práce, jsou analyzovány přístupy k talent managementu a personálnímu marketingu. V těchto kapitolách jsou také představeny …moreAbstract:
The dissertation thesis deals with the use of personal marketing online tools for talent management in organizations in the Czech Republic. The author used mixed method research strategy with exploratory sequential design. In the first three chapters, that constitute the theoretical basis of the thesis, views on talent management and personal marketing are analyzed. The tools of personal marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIČÍK, Michal. \textit{Využití online nástrojů pro talent management v podnikové praxi v České republice}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/wvzfl2/. [citováno 2024-04-23]
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIČÍK, Michal. Využití online nástrojů pro talent management v podnikové praxi v České republice. Plzeň, 2018. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Personální marketing a employer branding
Kateřina Fuková -
Employer branding a personální marketing
Tereza Lačíková -
Personální marketing
Tereza Chládková -
Personální marketing firmy Possehl Electronics, Czech Republic, s. r. o.
Markéta Řehořová -
Employer Branding a Talent Relationship Management strategie podniku Škoda Auto a.s. v rámci partnerských univerzit
Zuzana Otradovská