Projekt budování image značky Bezpečné hračky společnosti ITC, a.s. – Bc. Tereza KOCFELDOVÁ
Bc. Tereza KOCFELDOVÁ
Master's thesis
Projekt budování image značky Bezpečné hračky společnosti ITC, a.s.
Project of image building of the Safe Toys mark owned by ITC, a.s.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem budování image značky Bezpečné hračky společnos-ti Institut pro testování a certifikaci, a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teo-retická část popisuje výrobek jako součást marketingového mixu, definuje úlohu značky ve výrobkové politice a význam marketingové komunikace pro propagaci značky. Praktická část obsahuje legislativní požadavky pro oblast …moreAbstract:
This master thesis is focused on the project of image building of the Safe Toys mark of the Institute for testing and certification, a.s. company. It is divided into theoretical and practi-cal part. The theoretical part describes product as a part of the marketing mix, defines the status of mark in the product policy and the role of marketing communication in the mark promotion. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
12371
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCFELDOVÁ, Tereza. \textit{Projekt budování image značky Bezpečné hračky společnosti ITC, a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/wwctgu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCFELDOVÁ, Tereza. Projekt budování image značky Bezpečné hračky společnosti ITC, a.s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová