Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region – Marek Běloch
Marek Běloch
Diplomová práce
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Hodnocení vlivu atributů rozšíření značky (brand extensions) u značek luxusních vozidel v regionu střední a východní Evropy
Anotace:
Tato práce si klade za cíl rozpracovat současné limity literatury na téma luxusních atributů, konkrétně ve vztahu k značkám luxusních vozidel a jejich rozšířením (brand extensions). Dle literatury, rozšíření luxusních značek často využívají atributy prestiže a dědictví, stejně jako další pravidla ikonická pro luxusní segment, k expanzi do nových kategorií produktů a nabízí spotřebitelům soudržný zážitek …víceAbstract:
This thesis aims to elaborate on the current limits of literature on the topic of luxury attributes, specifically in relation to luxury vehicle brands and their brand extensions. The literature explains that luxury brand extensions often leverage prestige and heritage, as well as other rules iconic to the luxury segment, to expand into new product categories, offering consumers a cohesive experience …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92083
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92083
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
Kateřina Harcubová -
Brand management vybrané značky
Lenka Schejbalová -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
Mostafa Ahmed Mostafa Selim -
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Madina Ismailova -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Anna Tubert