Tradičné a nové chápanie konkurencie v podnikaní – Dominika Drobňáková
Dominika Drobňáková
Bachelor's thesis
Tradičné a nové chápanie konkurencie v podnikaní
Traditional and New Understanding of Business Competition
Abstract:
Work deals with the issue of competition in business. Businesses now need to be able to define their market and their unique competitive advantages to the market stood. It also must be able to maintain their uniqueness, develop and constantly renewed, which guarantees them during this period survive and be successful. Maintaining a competitive edge is currently influencing factor in the functioning …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou konkurencie v podnikaní. Firmy v súčasnej dobe musia vedieť definovať svoju trhovú jedinečnosť a svoje konkurenčné výhody, aby na trhu obstáli. Zároveň musia vedieť svoju jedinečnosť udržiavať, rozvíjať a stále obnovovať, čo im zaručuje v tomto období prežiť a byť úspešnými. Udržiavanie si konkurenčnej výhody je v súčasnej dobe ovplyvňujúcim faktorom fungovania …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qkiae/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Karolína Červená, PhD.
- Oponent: Ing. Martin Balajty, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenčné prostredie v odbore hotelierstvo.
Romana Luptáková -
Konkurenčné prostredie v oblasti hotelierstva vo vybranom regióne
Ivana Krempaská -
Konkurenční prostředí v cestovním ruchu
Alexandra Herdová -
Moderné trendy v marketingu
Dominika Straková -
Marketing snowbordovej školy
Jakub Vančo -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Zuzana Radočáková