Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě – Bc. Šimon Tomek
Bc. Šimon Tomek
Diplomová práce
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Project of Using Social Media for Marketing Purpose in the Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení projektu ve vybrané firmě. Projekt je zaměřen na využití sociálních sítí pro marketingové účely. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části je provedena literární rešerše definic a jednotlivých pojmů týkajících se digitálního marketingu a sociálních sítí. Jsou zde uvedeny i aktuální trendy v oblasti online marketingu. Praktická část se …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a project in a selected company. The project is focused on the use of social networks for marketing purposes. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. In the first part, a literature search of definitions and individual concepts related to digital marketing and social networks is carried out. Current trends in the field of online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomek, Šimon. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Trendy v online marketingu
Tereza Malkusová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.
Stanislav Horák -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ