Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů – Alžběta Blahová
Alžběta Blahová
Bakalářská práce
Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů
Brand Building for a Newly Established Dog Breeding Kennel
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá brand buildingem nově vzniklé chovatelské stanice psů. K získání podstatných informací, které charakterizují potřeby zájemců o štěně, se v rámci bakalářské práce uskutečnil výzkum mezi majiteli a zájemci o psy s průkazem původu. Teoretická část definuje základní pojmy pro budování značky, nákupní chování a přináší čtenáři lepší orientaci v oblasti chovu psů. V praktické části …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with brand building for a newly established dog kennel. To obtain essential information characterizing the needs of those interested in purchasing a puppy, research was conducted among dog owners and those interested in dogs with pedigree as part of the bachelor's thesis. The theoretical part defines the basic terms for brand building, purchasing behavior, and provides the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Blahová, Alžběta. Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.