Alžběta Blahová

Bachelor's thesis

Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů

Brand Building for a Newly Established Dog Breeding Kennel
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá brand buildingem nově vzniklé chovatelské stanice psů. K získání podstatných informací, které charakterizují potřeby zájemců o štěně, se v rámci bakalářské práce uskutečnil výzkum mezi majiteli a zájemci o psy s průkazem původu. Teoretická část definuje základní pojmy pro budování značky, nákupní chování a přináší čtenáři lepší orientaci v oblasti chovu psů. V praktické části …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with brand building for a newly established dog kennel. To obtain essential information characterizing the needs of those interested in purchasing a puppy, research was conducted among dog owners and those interested in dogs with pedigree as part of the bachelor's thesis. The theoretical part defines the basic terms for brand building, purchasing behavior, and provides the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Blahová, Alžběta. Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.