Vliv médií na etiku a etiketu v ČR – Bc. Markéta Petrov
Bc. Markéta Petrov
Bakalářská práce
Vliv médií na etiku a etiketu v ČR
Media influence on development of ethics and etiquette in Czech Republic
Anotace:
Vliv médií na etiku a etiketu v ČR Působení médií na etiku a etiketu občanů, ovlivňování života médii, popis historie a vznik etiky, od Antiky až po dnešní dobu, náboženství, svědomí, definice a celkové pojetí etiky. Novinářská etika a etický kodex novináře. Manipulace s davem a informacemi. Etiketa a její dodržování, reprezentace českého národa ve světě, lekce etikety. Působení médií na ženy a muže …víceAbstract:
The influence of media on ethics and etiquette in the Czech Republic The effect of media on ethics and etiquette citizens, influencing life media description of the history and origin of ethics, from antiquity to the present day, religion, conscience, definition and overall conception of morality. Journalistic ethics and code of ethics journalists. Handling the crowds and information. Etiquette and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6847/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Mgr. Bc. Šárka Mejcharová
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROV, Markéta. \textit{Vliv médií na etiku a etiketu v ČR}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/wwz0q3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
A Cross-Cultural Analysis of Business and Social Etiquette in the United Kingdom and the Czech Republic
Adéla HABRNALOVÁ -
As-Salamu 'Alaykum: A Cross-Cultural Analysis of Business and Social Etiquette in the United States of America and the United Arab Emirates
Martin DVOŘÁČEK -
The Influence of Odin in Norse Mythology on the Character of Gandalf in J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings
Vojtěch Sternberg -
Policy of the IMF and WB in Angola. Implementation of the Strategic Poverty Reduction Plan and the Influence of Foreign Powers on the Developement of the Country after the end of Civil War in 2002
Jan Cihlář -
Unravelling the Influence of the European Semester and Country-Specific Recommendations in Confronting the Impact of Population Ageing
Floor Goris -
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe džúsov
Ján Nemergut -
Eticky kodex ve vybrané organizaci
Nikola Fischerová -
Etika a etický kodex v činnosti územních samospráv
Naděžda Ormaniecová