Analýza struktury klientely vybrané banky a klasifikace jejich nároků – Bc. Martina Hypšová
Bc. Martina Hypšová
Bakalářská práce
Analýza struktury klientely vybrané banky a klasifikace jejich nároků
Clientell Structured Analysis of Choosed Bank and Clasification of ist Claims
Anotace:
Cílem práce je na základě definovaných kritérií rozdělit nároky klientů na banku a nároky banky na klienta, vymezit a rozdělit strukturu klientely v dané bance s ohledem na konkurenci. Pomocí dotazníkového setření a ankety se budeme snažit zjistit, jaká je struktura klientů České spořitelny a jaké jsou nároky klientů na svoji banku.Abstract:
Job goal is to separate client requirements to a bank and bank requirements towards a client, on predefined basis. Separate and point out clients structure in certain bank with focus on competitors. Using questionare and toll, we will try to find out structure of Česka spořitelna clients and what are the clients demands of their bank.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kb356/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2014
- Vedoucí: PhDr. František Jirásek, CSc.
- Oponent: Ing. Zbyněk Kalabis
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní poplatky
Lukáš Vavřín -
Bankovní poplatky
Dennis Brožovský -
Bankovní poplatky
Lucie Matušková -
Bankovní poplatky
Michaela Gregovská -
Bankovní poplatky
Eduard Dluhoš -
Bankovní poplatky v ČR
Šárka Rybová -
Bankovní poplatky
Veronika Vránová -
Bankovní poplatky
Markéta Husníková