Bc. Martina Hypšová

Bakalářská práce

Analýza struktury klientely vybrané banky a klasifikace jejich nároků

Clientell Structured Analysis of Choosed Bank and Clasification of ist Claims
Anotace:
Cílem práce je na základě definovaných kritérií rozdělit nároky klientů na banku a nároky banky na klienta, vymezit a rozdělit strukturu klientely v dané bance s ohledem na konkurenci. Pomocí dotazníkového setření a ankety se budeme snažit zjistit, jaká je struktura klientů České spořitelny a jaké jsou nároky klientů na svoji banku.
Abstract:
Job goal is to separate client requirements to a bank and bank requirements towards a client, on predefined basis. Separate and point out clients structure in certain bank with focus on competitors. Using questionare and toll, we will try to find out structure of Česka spořitelna clients and what are the clients demands of their bank.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2014
  • Vedoucí: PhDr. František Jirásek, CSc.
  • Oponent: Ing. Zbyněk Kalabis

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce