Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram – Aneta Krpalová
Aneta Krpalová
Bachelor's thesis
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Perception of influencer marketing in the area of fashion focusing on the social network site Instagram
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá, jak influenceři v oblasti fashion působí na uživatele sociální sítě Instagram, a jak je influencer marketing vnímán cílovým publikem a influencery samotnými. Teoretická část práce je zaměřena na marketing obecně, dále na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce obsahuje kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů s vybranými …viacAbstract:
This bachelor thesis researches how fashion influencers can affect the users of the social network Instagram and how influencer marketing is perceived by the target group and the influencers themselves. The theoretical part of the thesis is focused on marketing in general point of view, marketing communication, social media and influencer marketing. The practical part contains qualitative research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRPALOVÁ, Aneta. \textit{Vnímání influencer marketingu v~oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/wx2495/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Social economics / Multicultural Competences
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev