Nikola Herodesová

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média

Analysis of communication strategy of Starbucks company with an emphasis on digital marketing and social media
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie společnosti Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média. Práce se zabývá sociálními médii, která společnost Starbucks využívá jako nástroj k marketingové komunikaci a analyzuje jejich úspěšnost. Teoretická část je věnována charakteristice komunikačního mixu, komunikačních strategií a především digitálního marketingu …více
Abstract:
The main objective of the thesis is to analyze the communication strategy of Starbucks company with an emphasis on analysis of digital marketing and social media. The paper describes the use of social media and its success rate.The theoretical part is focused on the characteristics of the communication mix, the communication strategy, and most importantly on digital marketing, its objectives and describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54510