Theses 

Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média – Nikola Herodesová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Nikola Herodesová

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média

Analysis of communication strategy of Starbucks company with an emphasis on digital marketing and social media

Anotace: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie společnosti Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média. Práce se zabývá sociálními médii, která společnost Starbucks využívá jako nástroj k marketingové komunikaci a analyzuje jejich úspěšnost. Teoretická část je věnována charakteristice komunikačního mixu, komunikačních strategií a především digitálního marketingu, jeho cílů a konkrétních typů. V práci jsou uvedeny jednotlivá sociální média, které významným způsobem ovlivňují dnešní trh. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikační strategie společnosti Starbucks. Práce se zabývá především sociálními médii, na kterých Starbucks vystupuje. V poslední části je vytvořena analýza měření úspěšnosti na Instagramu a Facebooku a z té jsou vyvozena doporučení na zlepšení komunikace na těchto sítích.

Abstract: The main objective of the thesis is to analyze the communication strategy of Starbucks company with an emphasis on analysis of digital marketing and social media. The paper describes the use of social media and its success rate.The theoretical part is focused on the characteristics of the communication mix, the communication strategy, and most importantly on digital marketing, its objectives and describes what the specific types are. In this section are described the main social media, which distinctly influence the current market. Secondly, the practical section is based on the analysis of communication strategies of Starbucks. It is mainly focused on social media, which are crucial for the company.Lastly, the work is concluded by analysis of the measurement of the performance on Instagram and Facebook followed by suggestions to improve the communication strategy of Starbucks on social media.

Klíčová slova: Digitální marketing, Facebook, Instagram, Příspěvek, Starbucks, Sociální sítě

Keywords: Instagram, Post, Social networks, Digital marketing, Starbucks, Facebook

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54510


Nahoru | Aktuální datum a čas: 18. 4. 2019 20:43, 16. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz