Bc. Zdenka Valkučáková

Bakalářská práce

Text Rendering in 3D using WebGPU

Text Rendering in 3D using WebGPU
Anotace:
Cieľom tejto práce je implementovať knižnicu vo WebGPU pomocou TypeScriptu zameranú na renderovanie textu. V prvom rade sa najmä sústredí na opis grafických techník použitých pri implementácii knižnice, týkajúcich sa vykresľovaniu textu či samotného zobrazovania dvojrozmerného textu v trojrozmernom priestore. Knižnica je určená pre všeobecné použitie v iných aplikáciách s využitím WebGPU. Dodržiava …více
Abstract:
This thesis aims to implement a TypeScript library in WebGPU for text rendering. Firstly, the primary focus is explaining computer graphics techniques behind library implementation regarding filling or projecting two-dimensional text in three-dimensional space. The library is designed for general use by other WebGPU applications, adhering to best practices for encapsulation of graphics rendering pipeline …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Matúš Talčík
  • Oponent: Mgr. Magdaléna Kejstová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky