Ing. Radek Mařík

Bakalářská práce

Vliv médií a reklamy na veřejné mínění

Influence of media and advertising on public opinion
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je zkoumání vlivu mediálního působení na veřejné mínění. Teoretická část se zabývá obecnějšími souvislostmi vzniku a historického vývoje veřejného mínění; věnuje se rovněž charakteristice jednotlivých diferenciovaných přístupů v chápání tohoto fenoménu. Prostor je v této práci věnován také faktorům podílejících se na formování veřejného mínění, s důrazem na působení masových …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to examine the influence of media on public opinion. The theoretical part deals with general context of public opinion genesis and its historical development; it also deals with the characteristics of each differentiated approach in comprehension of this phenomenon. Some space in this thesis is also devoted to the factors that contribute to public opinion forming …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní