Valentyna Ščerbej

Master's thesis

Role marketingu v cirkulární ekonomice – případová studie firmy IKEA

Role of marketing in the circular economy - IKEA case study
Anotácia:
Firmy po celém světě si stále více uvědomují přínosy a příležitosti, které přináší přechod k cirkulární ekonomice nejen pro jejich konkurenceschopnost, ale také pro celou společnost. Tato diplomová práce se věnuje tématu role marketingu v přechodu k cirkulární ekonomice a zaměřuje se na komunikační strategii společnosti IKEA. Cílem práce je zjistit, jak společnost IKEA prostřednictvím marketingu komunikuje …viac
Abstract:
Companies around the world are increasingly recognizing the benefits and opportunities that transitioning to a circular economy can bring, not only for their competitiveness but also for society as a whole. This thesis explores the role of marketing in the transition to a circular economy and focuses on the communication strategy of IKEA. The aim of the thesis is to determine how IKEA communicates …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedúci: Jiří Zeman
  • Oponent: Veronika Mokrejšová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89287