Imerzivní vliv online her - život ve fiktivním prostředí – Mgr. Michal Hubík
Mgr. Michal Hubík
Bachelor's thesis
Imerzivní vliv online her - život ve fiktivním prostředí
Immersion in online games - Living in a fictional world
Abstract:
Hlavním tématem práce je teoretický i praktický rozbor stavů a míry imerze hráče online her. Teoretická pasáž práce pojednává o termínech imerzivního vnímání v prostředí interaktivních digitálních kyberprostorů a teorii virtuality. Provedu rozbor typologie hráčů, jejich motivace, aspirace a prvky hratelnosti společně ovlivňující charakteristický herní prožitek. V praktické části provedu na vzorku současných …moreAbstract:
Main topic of this thesis is a theoretical and practical analysis of online game immersion impact on its players. Theoretical passage discusses the terms perception of immersion, cyberspace and theory of virtuality. In the practical part I’ll do a quality research on specific former/current players of MMORPG’s. I’ll focus on participant’s perception of life in a fictional world and compare it with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/whdeh/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Tomáš Bártek
- Reader: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Vývoj herních mechanik hry World of Tanks optikou hráčské komunity
Ivo Andreáš -
Korelační studie hráčů World of Warcraft na základě jejich povahových rysů
Marek Tlusťák -
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
Veronika Havelková -
Problémy frekventovaného hraní MMORPG World of Warcraft a jejich příčiny
Ondřej Filgas -
Prezentácia hráčov v hre World of Warcraft prostredníctvom rôznych druhov komunikácie – od anonymnej po osobnú
Katarína Hudecová -
Jazykové prostředky v komunikaci mezi hráči online hry World of Warcraft
Tereza VALÍKOVÁ -
The Language of the World of Warcraft Community
David Kurjan -
Současné počítačové hry a jejich možnost implementace do výuky coby novodobý prostředek rozvoje žáků
Terezie Otrubová