Imerzivní vliv online her - život ve fiktivním prostředí – Mgr. Michal Hubík
Mgr. Michal Hubík
Bakalářská práce
Imerzivní vliv online her - život ve fiktivním prostředí
Immersion in online games - Living in a fictional world
Anotace:
Hlavním tématem práce je teoretický i praktický rozbor stavů a míry imerze hráče online her. Teoretická pasáž práce pojednává o termínech imerzivního vnímání v prostředí interaktivních digitálních kyberprostorů a teorii virtuality. Provedu rozbor typologie hráčů, jejich motivace, aspirace a prvky hratelnosti společně ovlivňující charakteristický herní prožitek. V praktické části provedu na vzorku současných …víceAbstract:
Main topic of this thesis is a theoretical and practical analysis of online game immersion impact on its players. Theoretical passage discusses the terms perception of immersion, cyberspace and theory of virtuality. In the practical part I’ll do a quality research on specific former/current players of MMORPG’s. I’ll focus on participant’s perception of life in a fictional world and compare it with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/whdeh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Bártek
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj herních mechanik hry World of Tanks optikou hráčské komunity
Ivo Andreáš -
Korelační studie hráčů World of Warcraft na základě jejich povahových rysů
Marek Tlusťák -
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
Veronika Havelková -
Problémy frekventovaného hraní MMORPG World of Warcraft a jejich příčiny
Ondřej Filgas -
Prezentácia hráčov v hre World of Warcraft prostredníctvom rôznych druhov komunikácie – od anonymnej po osobnú
Katarína Hudecová -
Jazykové prostředky v komunikaci mezi hráči online hry World of Warcraft
Tereza VALÍKOVÁ -
The Language of the World of Warcraft Community
David Kurjan -
Současné počítačové hry a jejich možnost implementace do výuky coby novodobý prostředek rozvoje žáků
Terezie Otrubová