Vstup islandské náborové platformy Alfred Jobs na český trh – Petra Turzová
Petra Turzová
Bachelor's thesis
Vstup islandské náborové platformy Alfred Jobs na český trh
Entry of the Icelandic recruitment platform Alfréd Jobs into the Czech market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vstupu islandské náborové platformy Alfréd Jobs na český trh. Cílem práce je zhodnotit úspěšnost tohoto kroku z pohledu strategického plánování, marketingové pozice značky a adaptace na lokální podmínky. Práce vychází z teoretických základů týkajících se start-upů, jejich financování, mezinárodní expanze a strategického plánování. Součástí práce je představení …viacAbstract:
This bachelor's thesis focuses on analysing the entry of the Icelandic recruitment platform Alfréd Jobs into the Czech market. The aim of the thesis is to evaluate the success of this step from the perspective of strategic planning, the brand's marketing position, and adaptation to local conditions. The work is based on theoretical foundations concerning startups, their financing, international expansion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92048
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedúci: Hana Machková
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92048
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mezinárodní expanze fitness centra na přikladu sítě Form Factory
Ekaterina Samotes -
Mezinárodní expanze podniku - analýza trhů
Ondrej Lipták -
Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh
Filip Novák -
Vliv mezinárodní expanze vybraného podniku na diverzifikaci výroby
Kryštof Tichý -
Mezinárodní expanze vybraných retailingových firem - vytvoření teoretického modelu
Matouš Pudil -
Mezinárodní aktivity sportovních klubů a možnosti expanze
Patrik Indra -
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Ilia Sablukov -
Expanze mezinárodních retailingových firem: komparace firem Ahold a Carrefour na českém trhu
Viola Antonetti