IVP na druhém stupni ZŠ a úskalí spojená s jeho využitím – Mgr. Dana CHOVANCOVÁ
Mgr. Dana CHOVANCOVÁ
Bachelor's thesis
IVP na druhém stupni ZŠ a úskalí spojená s jeho využitím
The Use of Individual Educational Plan in Secondary School and the Difficulties Connected with It
Abstract:
V práci se autorka zabývá individuálním vzdělávacím plánem a úskalími, se kterými se setkávají učitelé druhého stupně ZŠ při tvorbě IVP a při realizaci výchovně vzdělávacích cílů stanovených v IVP. V teoretické části se zaměřuje na faktory, které mohou způsobovat problémy při vzdělávání žáka se specifickými potřebami na druhém stupni ZŠ a uvádí teoretická východiska. Dále popisuje, jak vytvořit individuální …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with individual education plan (IEP) and with the difficulties the lower secondary school teachers have with the creation of the IEP and the realization of the educational objectives set in IEP. In the theoretical part author focuses first on factors which can cause problems when educating pupils with special needs in lower secondary school and presents the theoretical background …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2017
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHOVANCOVÁ, Dana. IVP na druhém stupni ZŠ a úskalí spojená s jeho využitím . Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-AJ
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights