Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu – Bc. Dita Nováčková
Bc. Dita Nováčková
Diplomová práce
Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu
Strategic decision making by a company to enter the green marketing market
Anotace:
Diplomová práce identifikuje hlavní faktory, které ovlivňují rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu, a zároveň identifikuje faktory, které ovlivňuje rozhodování zákazníků kupovat bio produkty. Na základě porovnání s konkurencí a spolupracujícími společnostmi je součástí aplikační části této diplomové práce záměr společnosti Polabské mlékárny a.s. vstoupit na zelený trh vratných lahví …víceAbstract:
The thesis identifies the main factors that influence the company's decision to enter the green marketing market, and also identifies the factors that affect customers' decisions to buy organic products. Based on a comparison with competitors and cooperating companies, the application part of this diploma thesis includes the intention of the company Polabské mlékárny a.s. enter the green market for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lpcw7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Implementace metod green marketingu pro vybranou firmu
Adéla Vondroušová -
Green marketing a jeho vliv na rozhodování spotřebitelů.
Julie Zlateva -
Vliv green marketingu na chování spotřebitele na trhu kosmetiky
Tereza Kůsová -
Využití green marketingu v oblasti módního retailu
Dominika Koblížková -
Green management jako současný trend v oblasti ubytovacích služeb
Lucie Komínková -
Využití green marketingu ve vybraném podniku
Veronika Bošková -
Green Marketing
Šárka Mokrá -
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová