Bc. Dita Nováčková

Diplomová práce

Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu

Strategic decision making by a company to enter the green marketing market
Anotace:
Diplomová práce identifikuje hlavní faktory, které ovlivňují rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu, a zároveň identifikuje faktory, které ovlivňuje rozhodování zákazníků kupovat bio produkty. Na základě porovnání s konkurencí a spolupracujícími společnostmi je součástí aplikační části této diplomové práce záměr společnosti Polabské mlékárny a.s. vstoupit na zelený trh vratných lahví …více
Abstract:
The thesis identifies the main factors that influence the company's decision to enter the green marketing market, and also identifies the factors that affect customers' decisions to buy organic products. Based on a comparison with competitors and cooperating companies, the application part of this diploma thesis includes the intention of the company Polabské mlékárny a.s. enter the green market for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku