Bc. Dita Nováčková

Master's thesis

Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu

Strategic decision making by a company to enter the green marketing market
Abstract:
Diplomová práce identifikuje hlavní faktory, které ovlivňují rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu, a zároveň identifikuje faktory, které ovlivňuje rozhodování zákazníků kupovat bio produkty. Na základě porovnání s konkurencí a spolupracujícími společnostmi je součástí aplikační části této diplomové práce záměr společnosti Polabské mlékárny a.s. vstoupit na zelený trh vratných lahví …more
Abstract:
The thesis identifies the main factors that influence the company's decision to enter the green marketing market, and also identifies the factors that affect customers' decisions to buy organic products. Based on a comparison with competitors and cooperating companies, the application part of this diploma thesis includes the intention of the company Polabské mlékárny a.s. enter the green market for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management