Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Lenka Špalková, BBA
Bc. Lenka Špalková, BBA
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A v Českých Budějovicích. Teoretická část obsahuje přehled základních informací k danému tématu práce. Je zde použita odborná literatura pojednávající o problematice merchandisingu, merchandisingových zásad, nákupního chování zákazníka, nákupní atmosféry a konkurence v obchodě. V aplikační části práce je …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of merchandising and shopping atmosphere at the C&A business unit in Budweis. The theoretical part provides an overview of basic information on the topic of work. Specialized literature was used dealing with the issues of merchandising, merchandising principles, customer buying behavior, shopping atmosphere and competition in trade. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/e3fjh/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPALKOVÁ, Lenka. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/wyb7e2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Nešpolová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Ludvíčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová