Problémy začínajících učitelů odborného výcviku – Martin Fryč
Martin Fryč
Bakalářská práce
Problémy začínajících učitelů odborného výcviku
Anotace:
Předmětem bakalářské práce jsou nejčetnější problémy začínajících učitelů odborného výcviku na začátku jejich profese učitele. Práce je dělena do dvou částí. Teoretická část objasňuje a přibližuje, vzhledem ke studiu odborné literatury, nejčastější problémy začínajících učitelů odborného výcviku a hodnotí tyto problémy podle kritérií rámce profesních kvalit učitele. Praktická část obsahuje ohlédnutí …víceAbstract:
The subject of the bachelor’s thesis is “problems of beginners in teaching vocational training at the beginning of their career”. The thesis is divided into two parts, the theoretical part shows and explains the most common issues of beginners in teaching vocational training in reference to professional literature and evaluates the issues according to criteria of teacher professional quality frame …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Činitelé ovlivňující biofilní orientaci učitele a jeho přístup k (environmentální) výchově
Jana Létalová -
Třídní učitel a jeho kompetence k leadershipu
Monika Mikulčíková -
Rozvoj pedagogických kompetencí perspektivou VŠ učitelů - expertů
Boušková Boušková -
Vysokoškolští učitelé a jejich pedagogický rozvoj
Barbora Nekardová -
Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky
Gabriela Havlínová -
Počáteční roky učitele 1. stupně ZŠ v Plzni a okolí se zaměřením na se zaměřením na analýzu plánování a realizace výuky začínajícím učitelem
Štěpánka LORENCOVÁ -
Plánování výuky anglického jazyka s ohledem na možnosti distanční výuky
Zuzana POLÁKOVÁ -
Edukační procesy a výcvik strážníků obecních a městských policií
Jan Šuman