Martin Fryč
Bachelor's thesis
Problémy začínajících učitelů odborného výcviku
Abstract:
Předmětem bakalářské práce jsou nejčetnější problémy začínajících učitelů odborného výcviku na začátku jejich profese učitele. Práce je dělena do dvou částí. Teoretická část objasňuje a přibližuje, vzhledem ke studiu odborné literatury, nejčastější problémy začínajících učitelů odborného výcviku a hodnotí tyto problémy podle kritérií rámce profesních kvalit učitele. Praktická část obsahuje ohlédnutí …moreAbstract:
The subject of the bachelor’s thesis is “problems of beginners in teaching vocational training at the beginning of their career”. The thesis is divided into two parts, the theoretical part shows and explains the most common issues of beginners in teaching vocational training in reference to professional literature and evaluates the issues according to criteria of teacher professional quality frame …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRYČ, Martin. \textit{Problémy začínajících učitelů odborného výcviku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/wz13oz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Theses on a related topic
-
Činitelé ovlivňující biofilní orientaci učitele a jeho přístup k (environmentální) výchově
Jana Létalová -
Hodnoticí úsudek učitele a jeho vnímání žákem na gymnáziu
Karolína Kučerová -
Rozvoj pedagogických kompetencí perspektivou VŠ učitelů - expertů
Boušková Boušková -
Vysokoškolští učitelé a jejich pedagogický rozvoj
Barbora Nekardová -
Využití modelu plynulého učení ve výuce mimo třídu
Jana Krejčí -
Využití Competitive Intelligence a jeho nástrojů při analýze veřejně obchodovatelných společností a jejich akcií
Martin Řehka -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky
Gabriela Havlínová