Bc. Yulia Nasybullina
Bakalářská práce
Regulace reklamy a právo
Regulation advertising and law
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou právní a etické regulace reklamy. Práca je rodělena na teoretické a aplikační kapitoly. V prvních kapitolách je pojednáváno o reklamě, některých jejích formách a je uveden stručný přehled historie reklamy. Dále jsou vymezené důvody a způsoby regulace reklamy. Detailnější je popsán systém úpravy reklamy ze strany etiky. Aplikační kapitola doplňuje teoretické …víceAbstract:
The Bachelor ́s thesis deals with problems of legal and ethical regulation of advertisement. The thesis is divided into theoretical and practical capitols. The first theoretical capitols concern advertisement, some of its kinds and there is a brief history of advertisement. There are defined the reasons and ways of the advertisement regulation. The system of ethical regulation of advertisement is defined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p1yx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Etická regulace reklamy se zaměřením na děti v České republice a Velké Británii
Dominika Dvořáková -
Etická regulace reklamy v České republice, Velké Británii a Francii
Adéla Weczerková -
Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR
Veronika Trojanová -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová -
Regulace reklamy
Lenka Vinická