Bc. Yulia Nasybullina

Bakalářská práce

Regulace reklamy a právo

Regulation advertising and law
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou právní a etické regulace reklamy. Práca je rodělena na teoretické a aplikační kapitoly. V prvních kapitolách je pojednáváno o reklamě, některých jejích formách a je uveden stručný přehled historie reklamy. Dále jsou vymezené důvody a způsoby regulace reklamy. Detailnější je popsán systém úpravy reklamy ze strany etiky. Aplikační kapitola doplňuje teoretické …více
Abstract:
The Bachelor ́s thesis deals with problems of legal and ethical regulation of advertisement. The thesis is divided into theoretical and practical capitols. The first theoretical capitols concern advertisement, some of its kinds and there is a brief history of advertisement. There are defined the reasons and ways of the advertisement regulation. The system of ethical regulation of advertisement is defined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace