Nadim Eid

Diplomová práce

Přístup, cíle a nástroje marketingu finančních služeb\\- Případová studie -

Approaches, goals and marketing tools in financial services - Case study -
Anotace:
Práce má za cíl zhodnotit poslední trendy v bankovnictví se zaměřením na marketingový mix. Při zpracování práce je zohledněn poslední vývoj na finančních trzích, který má na moderní trendy značný dopad. Autor v práci analyzuje marketingové přístupy, finanční výkazy, zákaznické složení a jiné faktory přítomné v GE Money Bank, a. s. Poznatky jsou následně formulovány v podobě doporučení pro marketing …více
Abstract:
Thesis aims to assess recent trends in banking, focusing mainly on the marketing mix. While processing the thesis, the recent developments, which have a significant impact on modern trends in financial markets, are taken into account. The author analyze marketing approaches, financial statements, customer composition and other factors present in the GE Money Bank, a. s. Findings are formulated as recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
  • Vedoucí: Tomáš Křížek
  • Oponent: Lukáš Moravec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25025

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance