Role začínajícího učitele v současné škole v okrese Svitavy – Bc. Kateřina KEMBITZKÁ
Bc. Kateřina KEMBITZKÁ
Diplomová práce
Role začínajícího učitele v současné škole v okrese Svitavy
The role of a beginning teacher in the current school system in Svitavy region
Anotace:
Diplomová práce se věnuje postavení začínajících učitelů v okrese Svitavy. Teoretická část charakterizuje současného učitele a uvádí specifika této profese. Zaměřuje se také na vysokoškolskou přípravu budoucích učitelů a jejich následné uvádění do pedagogické praxe. Praktická část diplomové práce je věnována kvantitativnímu výzkumnému šetření, kterého se účastnili učitelé ze škol v okrese Svitavy. …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the role of beginning teachers in Svitavy region. The theoretical part characterizes the contemporary teacher and gives some specifics of this profession. It provides information about the preparation of future teacher at universities and their following introduction into practice. The practical part of the diploma thesis comprises quantitative research where teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Zemánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEMBITZKÁ, Kateřina. Role začínajícího učitele v současné škole v okrese Svitavy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vysokoškolská příprava budoucích učitelů fyziky
Barbora Srbová -
Psychosomaticky orientovaná komunikační příprava budoucích pedagogů a manažerů
Eva Suková -
Reflexe kvality vysokoškolské přípravy budoucích veterinárních lékařů
Dagmar NEVŘALOVÁ -
Znalosti a postoje budoucích učitelů k epilepsii
Eliška STREJCOVÁ -
Příprava vysokoškolských studentů pro vybranou obchodní společnost
Monika Jiříková -
Proces uvádění začínajících učitelů na prvním stupni základní školy pohledem jeho aktérů
Edita Staňková -
Uvádění začínajících učitelů v základních uměleckých školách
Martin KACHLÍK -
Podpora začínajících učitelů v MŠ
Sandra Bejdáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva