Role začínajícího učitele v současné škole v okrese Svitavy – Bc. Kateřina KEMBITZKÁ
Bc. Kateřina KEMBITZKÁ
Master's thesis
Role začínajícího učitele v současné škole v okrese Svitavy
The role of a beginning teacher in the current school system in Svitavy region
Abstract:
Diplomová práce se věnuje postavení začínajících učitelů v okrese Svitavy. Teoretická část charakterizuje současného učitele a uvádí specifika této profese. Zaměřuje se také na vysokoškolskou přípravu budoucích učitelů a jejich následné uvádění do pedagogické praxe. Praktická část diplomové práce je věnována kvantitativnímu výzkumnému šetření, kterého se účastnili učitelé ze škol v okrese Svitavy. …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the role of beginning teachers in Svitavy region. The theoretical part characterizes the contemporary teacher and gives some specifics of this profession. It provides information about the preparation of future teacher at universities and their following introduction into practice. The practical part of the diploma thesis comprises quantitative research where teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Zemánek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KEMBITZKÁ, Kateřina. Role začínajícího učitele v současné škole v okrese Svitavy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / UAJ-UVZ
Theses on a related topic
-
Vysokoškolská příprava budoucích učitelů fyziky
Barbora Srbová -
Psychosomaticky orientovaná komunikační příprava budoucích pedagogů a manažerů
Eva Suková -
Reflexe kvality vysokoškolské přípravy budoucích veterinárních lékařů
Dagmar NEVŘALOVÁ -
Znalosti a postoje budoucích učitelů k epilepsii
Eliška STREJCOVÁ -
Zdokonalení kompetenční přípravy budoucích manažerů v rámci vysokoškolské výuky.
Zdeněk HORNÍK -
Srovnání vysokoškolského vzdělávání budoucích učitelů informatiky v ČR a USA
Tomáš PRŮCHA -
Proces uvádění začínajících učitelů na prvním stupni základní školy pohledem jeho aktérů
Edita Staňková -
Uvádění začínajících učitelů v základních uměleckých školách
Martin KACHLÍK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights