Současný blockbusterový filmový trailer v kontextu produkčních, distribučních a propagačních praktik – Bc. Pavlína RUPOVÁ
Bc. Pavlína RUPOVÁ
Diplomová práce
Současný blockbusterový filmový trailer v kontextu produkčních, distribučních a propagačních praktik
The Transformations of American Trailers after the Year 1990 in the Context of Film Distribution
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trailery blockbusterových snímků z let 2005 až 2015. Na trailery nahlíží z hlediska filmového marketingu a jejím cílem je objasnit úspěch deseti divácky nejúspěšnějších filmů na území České republiky v kontextu produkčních, distribučních a propagačních praktik. Metodologicky práce používá Advanced Triangular Method v úvodu objasňuje problematiku zkoumaného problému, charakterizuje …víceAbstract:
This diploma thesis deals with blockbuster trailers from years 2005-2015. Trailers are considered from a film marketing perspective. The objective of this thesis is to clarify success with audience of the ten most popular films in the Czech Republic in the context of production, distribution and advertising. Methodologically the thesis employs the Advanced Triangular Method. In the introduction, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Luboš Ptáček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUPOVÁ, Pavlína. \textit{Současný blockbusterový filmový trailer v kontextu produkčních, distribučních a propagačních praktik}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/wzchug/.
Jak správně citovat práci
RUPOVÁ, Pavlína. Současný blockbusterový filmový trailer v kontextu produkčních, distribučních a propagačních praktik. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Aplikovaná ekonomická studia - Filmová věda
Práce na příbuzné téma
-
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
Kateřina Šůstková -
Filmový marketing artových a dokumentárních filmů
Anna Hanusová -
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Event marketing multikina
Klára Šulcová -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová -
Vliv filmové kritiky na marketing filmů
Magdaléna Tatarová -
Marketing ve filmovém průmyslu
Petr Fojtík
Název
Vložil
Vloženo
Práva