Marketingová strategie společnosti Albixon se zaměřením na targeting a positioning – Diana Tonarová
Diana Tonarová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Albixon se zaměřením na targeting a positioning
The Marketing Strategy Focusing on Targeting and Positioning of the Albixon Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce Marketingová strategie společnosti Albixon se zaměřením na targeting a positioning je analýza a zhodnocení marketingové strategie společnosti Albixon, jejíž hlavní činností je výroba a prodej bazénů, zastřešení a příslušenství. Nejprve bude provedena analýza marketingových cílů, výchozí analýza stávající marketingové strategie, při které budou využívány zejména interní dokumenty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.