Přechod žáka prvního stupně ZŠ z alternativního způsobu vzdělávání do tradičního školského systému v ČR – Bc. Dana Holasová
Bc. Dana Holasová
Bakalářská práce
Přechod žáka prvního stupně ZŠ z alternativního způsobu vzdělávání do tradičního školského systému v ČR
Elementary school pupil's transition from an alternative educational method to a traditional system of schooling in the Czech Republic
Anotace:
Balakářská práce je zaměřena na posouzení stavu vybraných složek utvářejících osobnost žáka prvního stupně ZŠ po přechodu z alternativního způsobu vzdělávání do tradičního školského systému v ČR. Výsledky a závěry z této práce nabízí další pohled na aktuální problematiku s jejími možnými výhodami i nevýhodami.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the assessment of the state of selected elements forming the personality of the elementary school pupil after the transition from an alternative way of education to the traditional school system in the Czech Republic. The results and conclusions from this thesis offer and further overview of current issues with its possible advantages and disadvantages.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/md4fl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Eva Valkounová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Vladimír Jůva, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLASOVÁ, Dana. \textit{Přechod žáka prvního stupně ZŠ z alternativního způsobu vzdělávání do tradičního školského systému v ČR}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/wzkxlf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Animátor sportovních aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní školství kritickýma očima, vzdělávání pro budoucnost
Adéla Němcová -
Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu
Daniela Berezová -
Aplikace sociální a etické výchovy ve středním odborném vzdělávání
Ivana Středová -
Alternativní metody vzdělávání žáků s mentálním postižením
Petra Kočová -
Alternativní předškolní vzdělávání v Českých Budějovicích
Monika MICHALOVÁ -
Možnosti uplatnění sociálního pedagoga v rámci vybraného alternativního vzdělávání
Kateřina Bednaříková -
Domácí vzdělávání a sociální dovednosti žáků na 1. stupni ZŠ
Michaela CIHLÁŘOVÁ -
Klíčové kompetence v domácím vzdělávání
Renata Kubiszová