Patrik Riečičiar

Bakalářská práce

Princípy predikcie a učenia v počítačových hrách

Prediction and Learning in PC Games
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť a následne naimplementovať počítačovú hru s prvkami umelej inteligencie. Hra bude implementovaná v jazyku Python s použitím knižnice Pygame. Počítačová hra bude slúžiť pre názornú a praktickú ukážku algoritmov, ktoré sa v počítačových hrách využívajú na predikciu. Konkrétne sa zameriame na algoritmy string matching, n-gramy, hierarchické n-gramy či ID3 algoritmus …více
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to design and implement a video game with some form of artificial inteligence. The game will be implemented in Python as with the help of one of its libraries - Pygame. The videogame will serve as an illustrative and practical example of algorithms, which are used in video games for prediction. We will be focusing on algorithms such as string matching, n-grams …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 8. 2023
  • Vedoucí: Lenka Skanderová
  • Oponent: Martin Němec, Martin Němec

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program:
Informatika