Darja Davidová
Bachelor's thesis
Design-redesign
Design-redesign
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vypracovat jednotný vizuální styl pro salón Vizáž, který nabízí kadeřnické služby, manikúru, nehtovou modeláž, pedikúru, líčení, kosmetiku, umělé řasy a solárium. Bakalářská práce bude rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se budu věnovat grafickému designu a jeho úloze. V praktické části budu řešit vizuální styl, tvorbu loga pro salón a piktogramy …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop a uniform visual style for the Visa salon, which offers hairdressing services, manicure, nail modeling, pedicure, makeup, cosmetics, artificial kelp and solarium.The bachelor thesis will be divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part I will deal with graphic design and its role. In the practical part I will deal with visual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9990
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2017
- Vedúci: MgA. Petr Hůza
- Oponent: MgA. Tomáš Moravec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer
Názov
Vložil
Vložené
Práva