Michal Rosa
Bachelor's thesis
Návrh komunikačního mixu pro vybranou společnost
Proposal of communication mix for selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro služby nabízené společností Magnolie. Na základě stanovení ideálního zákazníka jsou v praktické části definovány dvě cílové skupiny. Pro tyto segmenty jsou stanoveny jednotlivé komunikační nástroje, včetně jejich předpokládaných nákladů. Tyto nástroje budou zvoleny také v závislosti na fázi oslovování, ve které se zákazník nachází. Teoretická …moreAbstract:
This bachelor thesis proposes a communication mix for services of the Magnolie company. Customer target groups are defined by two ideal customers. There are specific communication instrumets assigned for these segments, including their anticipated costs. Selection of these instrumets will be also based on in which addressing stage the customer is. Teoretical part includes teoretical definition of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Procházková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Analyse de l'efficacité des activités de marketing de la ville de Lipník nad Bečvou en République tchéque
Kateřina KROČILOVÁ -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights