Návrh komunikačního mixu pro vybranou společnost – Michal Rosa
Michal Rosa
Bachelor's thesis
Návrh komunikačního mixu pro vybranou společnost
Proposal of communication mix for selected company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro služby nabízené společností Magnolie. Na základě stanovení ideálního zákazníka jsou v praktické části definovány dvě cílové skupiny. Pro tyto segmenty jsou stanoveny jednotlivé komunikační nástroje, včetně jejich předpokládaných nákladů. Tyto nástroje budou zvoleny také v závislosti na fázi oslovování, ve které se zákazník nachází. Teoretická …viacAbstract:
This bachelor thesis proposes a communication mix for services of the Magnolie company. Customer target groups are defined by two ideal customers. There are specific communication instrumets assigned for these segments, including their anticipated costs. Selection of these instrumets will be also based on in which addressing stage the customer is. Teoretical part includes teoretical definition of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lenka Procházková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Analyse de l'efficacité des activités de marketing de la ville de Lipník nad Bečvou en République tchéque
Kateřina KROČILOVÁ -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec
Názov
Vložil
Vložené
Práva