Tereza Muchová

Bakalářská práce

Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní

Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit postoje návštěvníků k moderním komunikačním marketingovým prostředkům na 36. ročníku Znojemského historického vinobraní.Teoretická část práce interpretuje pojmy, které jsou klíčové pro porozumění praktické části práce.Praktická část analyzuje způsob propagace mobilní aplikace Znojemské historické vinobraní a její funkčnost. Dále se zabývá využitím sociálních sítí …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.